Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

αντε γαμησου στο τελος.
δε θελω.
ζηταω συγνωμη για την επιθετικοτητα μου.
μα θα το ξανακανω.
Με μαλωνεις, σαν παιδι σ'ακουω.
δεν το θελα ομως να σε ακουσω.τα εχω ολα ξανακουσει.δεν ηθελα να σε δαγκωσω.μα μην μου μιλας για φιλμ σε νουμερα.
κολλαω και λυσσα ξερεις.και αιτζ.και τυφο.και σκωληκοειδίτιδα. και θανατο.
Κι αφριζει.μα αν ημουν εγω, τι θα 'μουνα;
με λες σχιζοφρενη.
Απλα ειμαι ενας ευαισθητος.το ξερεις.και στο 'χα δηλωσει.να με φοβασαι.
ναι καταλαβαινω....εχεις και επιφυλαξεις να μου μιλησεις. τι να πεις στην τελικη; ενας ακομα παραφρωνας. Ε; αυτο δεν ειναι;Ε;

Μα ησουν εσυ; αυτος που ελεγε δεν βαζω ταμπελες;;;
και τωρα μου κολλας μια.γιατι δεν μπορες να δεις οτι δεν ειμαι σχιζοφρενης,αλλα ενας ευαισθητος ανθρωπος. ωραιο δωρο για την επετειο...δεν την θελω τη ρετσινια σου.Μ'ακους; δεν γουσταρω να την κουβαλαω!Μ'ακους;
Γιατι δεν μπορες να δεις.πως ειμαι απλα ενας ευαισθητος ανθρωπος
Γιατι ηθελες ετσι, να αποτιναξεις τη δικη σου τη ρετσινια του νορμαλ.
εσυ, που δεν μπαινεις στα καλουπια και δεν εχεις ταμπελες.
και εγω.που δεν αντεχω θα 'χω να λεω οτι γνωρισα και εγω ενα φυσιολογικο ανθρωπο.αν σου αξιζει να λεγεσαι ετσι...
Γιατι δεν μπορεσες να δεις πως ειμαι απλα ενας ευαισθητος ανθρωπος.
Αντε γαμησου.Στο τελος!
                                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου