Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

μου

        Εφυγα ησυχα μου ,
Μπορει να μην το καταλαβες αλλα εφυγα. Ασε τη φασαρια για τους αλλους.Γιαυτους που λενε μου και μου.τα μου δεν μου ανηκουν.κι ουτε σου ανηκαν και ποτε.γκε-γκε; Εγω εφυγα ησυχα. Κι ειμαι ησυχη.
      Εκραξα οσους ηταν ν κραξω. Κραχτηκα οταν επρεπε να κραχτω. Βαρεθηκα. Σταθηκα. Γυρισα πισω. Τα πηρα απ τν αρχη.Ξανακοιταξα. Ξανακραχτηκα, ξαναβαρεθηκα, ξανασταθηκα, ξαναγυρισα πισω. Ξανακοιταξα. Τα ξανακοιταξα.μωρε δεν γαμιεται.!
  καποιος εκανε παρτυ. καποιος με φωναξε.καποιος με μισησε. καποιος με αγαπησε. καποιος με εκαψε.καποιος με διαβασε.καποιος με εφτυσε.καποιος με φιλησε.καποιος μ εκανε ερωτα και καποιος με πηδηξε. καποιος μου πε: κάποτε και καποιος μου ειπε καπότε. Που να θυμαμαι τωρα...
Του πα : ναι, παω να φερω ποτα.
και εφυγα.
Δν πηρα πλοιο ουτε αεροπλανο γιαυτο μην ψαξεις να με βρεις πουθενα.παντου θα μαι.ΑΚΟΥΣ; παντου.γιατι δεν αντεχω αυτο το εδω θα μαι. παντα ή το για παντα ή οπως θες πες το.δεν θελω δηλαδη το παντα.θελω το παντου.εφυγα με τον τροπο μου το λοιπον.κι αυτο μου φτανει. καποιοι μαλιστα δεχτηκαν να ναι και συντροφοι σε αυτο.δεν τους θελησα.απ αυτους ηθελα να φυγω.
Και α.μην τρομαζεις.εδω ειμαι.πηγα μονο να φερω τα ποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου